20 iulie 2016

Un bărbat de 113 ani dezvăluie 5 alimente, pe care le consumă pentru longevitate

Bernando LaPallo, din Arizona, a ajuns la vârsta de 113 ani, în 2014. S-a născut în Brazilia în 1901, dar ce este cel mai interesant e că el nu este primul centenar din familia sa. 


De tânăr a acceptat sfatul tatălui său cu privire la un mod sănătos de viaţă şi l-a urmat încă de atunci informează sanatos.tv

De fapt, el a fost atât de interesat de nutriţia sănătoasă, încât chiar a studiat şi arta culinară la Universitatea Sorbona din Paris. Probabil a fost stimulat de tatăl său, medic şi botanist, care a stabilit liniile directoare ale lui Bernardo la un stil de viaţă sănătos, încă de la o vârstă fragedă.


LaPallo este sigur că longevitatea lui se datorează, în mare parte, stilului de viaţă pe care îl duce şi nu genelor lui. Chiar şi la vârsta lui, el mai este capabil să-şi poarte de grijă. Rutina sa zilnică include plimbări regulate, rezolvă cuvinte încrucişate şi citeşte, toate menţinându-i agilitatea mentală.

El are, de asemenea, bune abilităţi de scriere. Dacă aţi avea posibilitatea să-l întâlniţi în persoană, aţi fi surprinşi cât de alert şi vigilent este atunci când vorbeşte. Regimul alimentar al lui Bernardo LaPallo include o mulţime de legume organice şi fructe, somon, dar exclude produse alimentare prelucrate şi carne roşie. Potrivit lui, următoarele 5 alimente sunt motivul stării sale bune de sănătate şi vitalitate.

1. Usturoiul Alicina, ingredientul activ din usturoi, are numeroase proprietăţi medicinale. Datorită alicinei, usturoiul poate reduce colesterolul, precum şi tensiunea arterială ridicată. Usturoiul poate preveni, de asemenea, ateroscleroza, cauza principală a bolilor de inimă. Consumul usturoiului crud vă oferă cele mai multe beneᴀ밄cii pentru sănătate.

2. Scorţişoara Produsă în Sri Lanka, scorţişoara Ceylon este pe larg preţuită pentru utilizările sale medicinale. Acest condiment reduce colesterolul şi zahărul din sânge, luptă împotriva infecţiilor drojdie şi a inflamației şi îmbunătăţeşte digestia.

3.
Mierea Unul din alimentele de top de pe planetă, mierea crudă, poate menţine alcalinitatea în organism. Acest îndulcitor natural uimitor este, de asemenea, un depozit de antioxidanţi.

4. Ciocolata neagră Ciocolata neagră, în special cea cu un conţinut de cacao de 70% sau mai mult, poate fi extrem de benefică pentru sănătate, dacă este considerată moderat. La fel ca mierea, ciocolata neagră conţine o serie de antioxidanţi, reduce tensiunea arterială şi stresul şi menţine sănătatea inimii.

5. Uleiul de măsline Bogat în grăsimi mononesaturate, uleiul de măsline este deosebit de eficient în reducerea colesterolului, controlul nivelului de zahăr din sânge şi reducerea riscului de boli de inimă. Uleiul de măsline extravirgin oferă cele mai multe beneficii pentru sănătate.

Sursa: sanatos.tv
loading...
Site-ul www.sanatoszidezi.ro conține informații care au caracter pur informativ și nu înlocuiesc sub nicio formă consultul medical sau diagnosticul de specialitate.
Consultarea medicului este singurul mod prin care afecțiunile de care suferiți pot fi tratate.

Urmăriți-ne prin Email

Articole recente

recentposts

Articole aleatorii

randomposts