2 iulie 2016

Încearcă ACUM cele 3 exerciții de ÎMBUNĂTĂȚIRE A VEDERII!

Problemele cu vederea sunt foarte comune în zilele noastre. Potrivit statisticilor, aproape 70% dintre adulții americani au probleme cu vederea. Sunt de asemenea și multe persoane care apelează la operațiile cu laser pentru a scăpa de aceste probleme.


Dar intervențiile medicale și operațiile vin întodeauna și cu riscuri. De aceea, cea mai bună metodă de a îmbunătăți calitatea vederii este prin cale naturală.


De unde provin problemele cu vederea?


Cea mai mare parte dintre oameni nu au probleme înnăscute cu vederea. Acestea apar pe parcursul vieții. Se înrăutățesc odată cu înaintarea în vârstă, dar ceea ce este îngrijorător, este numărul în creștere al copiilor care au nevoie de ochelari de la vârste foarte fragede.




Există mulți factori care afectează vederea


Mediul înconjurător


Acesta se află înr-o continuă schimbare, și prezintă din ce în ce mai multe toxine și chimicale periculoase, față de situațiile din trecut. Vederea poate fi afectată de aceste toxine.



Stresul vizual


Tehnologia modernă, utilizată de majoritatea dintre noi poate fi foarte periculoasă pentru ochi. Privitul prea mult în telefon, televizor, tabletă sau laptop poate fi destul de dăunător vederii.


Genetica


Este foarte probabil să ai probleme cu vederea dacă unul dintre părinți prezintă o astfel de afecțiune.


Dieta


Mâncarea pe care o consumi este foarte importantă pentru fortificarea sistemelor din organism. Dacă nu ai parte de aportul necesar de nutrienți care contribuie la o vedere bună, atunci vei avea cu siguranță de suferit.



Tratamente naturale


Tratamentele naturale pot fi de folos în îmbunătățirea vederii. Este indicată evitarea folosirii lentilelor de contact. Poți încerca următoarele exerciții:



1. Comutarea între vizualizarea de aproape și de departe


Probabil mare parte a timpului o petreci cu ochii la ecranul computerului. Antrenează-ți ochii să privească un obiect de aproape sau de departe. Te poți concentra cu privirea spre un obiect aflat foarte aproape, pentru ca apoi să schimbi privirea spre un lucru din depărtare.


2. Figura opt


Din cauza numeroaselor device-uri, ochii stau în aceiași poziție și ore în șir. Poți diminua stresul de la nivelul cohilor. Formează cu ajutorul privirii formează un 8 imaginar, în timp ce îți menții capul nemișcat.



3. Clipirea


Această metodă este foarte simplă. În timp ce îți concentrezi privirea pe ceva anume nu clipești cât ar trebui în mod normal. Clipește din când în când de mai multe ori pentru a permite detensionarea ochilor.

Realizat de Oana V.
loading...
Site-ul www.sanatoszidezi.ro conține informații care au caracter pur informativ și nu înlocuiesc sub nicio formă consultul medical sau diagnosticul de specialitate.
Consultarea medicului este singurul mod prin care afecțiunile de care suferiți pot fi tratate.

Urmăriți-ne prin Email

Articole recente

recentposts

Articole aleatorii

randomposts