9 iulie 2016

8 DIETE DE VARĂ. Cele mai eficiente metode de a slăbi înainte de a pleca în vacanţă la mare!

Ce femeie se poate lăuda că n-a urmat NICIODATĂ un regim? Majoritatea suntem mai mereu la dietă, iar când se apropie vacanţa de vară, parcă intrăm în fibrilaţie: cum slăbim mai repede şi mai sănătos, ca să arătăm “beton” la plajă? Iată 8 diete gândite special pentru sezonul cald, toate testate şi cu eficienţă garantată.


Cu bere

Convingerea generală este că berea e bogată în calorii, îngraşă şi trebuie evitată în orice regim, însă studii recente au demonstrat că te poate ajuta să slăbeşti, dacă respecţi nişte reguli simple!

Micul dejun, la ora 8.00: 150 g de peşte la grătar, cu suc de lămâie şi salată de varză albă.

Gustare la 11.00: 150 ml bere rece, amară sau fără alcool.

Masa de prânz, la 12.00: 200 g carne de pasăre fiartă. Zece minute mai târziu, în locul desertului, se beau 250 ml bere blondă, dulceagă, cu o tărie de 2-3 grade.

Gustare la ora 18.30: 50 ml bere (sortimentul consumat la prânz).

Cină: brânzeturi uscate, cu conţinut redus de grăsimi, nesărate, neafumate şi salată verde sau salată de crudităţi de sezon acrită cu oţet de mere. În timpul cinei se consumă cel puţin 200 ml de bere fără alcool.

Eficienţă: slăbeşti 3-4 kg într-o lună.

Cu pepene roşu

Este o dietă de 5 zile, din care lipseşte masa de dimineaţă!

ZIUA 1

Prânz: 100 g carne de vită fiartă, 100 g orez fiert cu sos de roşii şi o felie de pepene roşu.

Cină: 50 g brânză de vaci, o felie de pâine prăjită şi orice cantitate de pepene roşu.

ZIUA 2

Prânz: pâine prăjită, 50 g piept de pui sau de curcan fiert, o felie de pepene roşu.

Cină: 100 g peşte slab, fiert sau la grătar, o felie de pâine prăjită şi una de pepene roşu.

ZIUA 3

Prânz: 30 g spaghete cu sos de roşii şi brânză rasă şi orice cantitate de pepene.

Cină: o salată de legume şi o felie de pepene roşu.

ZIUA 4

Prânz: un castron de supă-cremă de legume cu crutoane, 50 g piept de pui fiert cu o felie de pâine prăjită şi o felie de pepene roşu.

Cină: doi cartofi natur cu parmezan şi orice cantitate de pepene roşu.

ZIUA 5

Prânz: 50 g carne de vită fiartă, sote de ciuperci şi orice cantitate de pepene roşu.

Cină: 50 g brânză de vaci cu două felii de pâine prăjită şi orice cantitate de pepene roşu.

Eficienţă: slăbeşti 2-3 kg în 5 zile.

Cu cireşe

Este foarte important ca între mese să consumi ceai din cozi de cireşe. Nimic altceva!

ZIUA 1

Micul dejun: o banană şi o cafea.

Prânz: peşte la grătar cu garnitură de spanac.

Cină: 500 g cireşe.

ZIUA 2

Micul dejun: două ouă fierte, o felie de pâine şi o cafea.

Prânz: piept de pui fiert cu salată din andive.

Cină: 500 g cireşe.

ZIUA 3

Micul dejun: brânză de vaci, o chiflă din făină integrală şi o cafea.

Prânz: varză călită cu carne de pui fiartă.

Cină: 500 g cireşe.

ZIUA 4

Micul dejun: un sendviş cu brânză, castravete şi o cafea.

Prânz: paste integrale cu ciuperci şi sos de roşii.

Cină: 500 g cireşe.

ZIUA 5

Micul dejun: un iaurt cu cereale integrale şi o cafea.

Prânz: pui cu legume la grătar.

Cină: 500 g cireşe.

Eficienţă: slăbeşti 3-4 kg în 10 zile.

South Beach
Este o dietă pe termen mai lung, aşadar, înhamă-te la ea numai dacă ştii că ai răbdare!

Prima etapă (14 zile)

Micul dejun: 180 g suc de legume, două ouă fierte, spanac, două felii de muşchi file, cafea sau ceai.

Gustare: un triunghi de brânză topită cu ţelină.

Prânz: salată de legume cu carne slabă şi brânză degresată.

Gustare: 10 roşii cherry cu brânză de vaci.

Cină: peşte cu sos ghimbir, fasole păstăi, salată de varză cu ulei de măsline.

A doua etapă

Până când atingi greutatea dorită, poţi introduce în meniu cereale integrale (la micul dejun), fructe, lactate cu 1% grăsime, fasole, vin roşu. Cu moderaţie, poţi mânca şi cartofi, morcovi, banane, ananas sau pepene roşu.

Eficienţă: în prima etapă slăbeşti 4-7 kg, iar în a doua, 1 kg în 7 zile.

Cu salată de sezon

Pe perioada dietei sunt interzise: cartofii, pâinea, pastele făinoase şi brânza proaspătă. Într-un castron mare, se amestecă, după preferinţă, legume şi verdeţuri de vară cât mai variate: salată verde, ardei, gulii, ridichi, pătrunjel, mărar, spanac, castravete, gogoşar. Se asezonează cu o lingură de ulei de măsline şi cu oţet balsamic. Pătrunjelul şi mărarul sunt foarte importante, deoarece conţin vitamina C. Se ţine castronul cu salată la frigider şi mâncăm din el ori de câte ori ne este foame. Lângă salată putem consuma un ou fiert sau două felii subţiri de şuncă, un avocado sau o banană.

Eficienţă: slăbeşti 3 kg în 7 zile.


Mediteraneeană

Este un regim ceva mai complicat de ţinut, pentru că trebuie să numeri caloriile.

Micul dejun: fructe de sezon şi o felie de pâine cu miere (maximum 250 de calorii).

Gustare: măr sau pepene (maximum 100 de calorii).

Prânz: aperitiv lacto-vegetarian şi carne la grătar cu salată stropită cu ulei de măsline (maximum 500 de calorii). Nu se consumă pâine.

Cină: similară prânzului. Exemplu: carne cu legume, măsline şi brânză feta. Se poate bea un pahar de vin roşu. Totul trebuie să se încadreze în maximum 600 de calorii.

Eficienţă: slăbeşti 2 kg în 7 zile.

Cu fructe de pădure

Acest regim vine cu un extrabeneficiu: fructele de pădure sunt pline de vitamine şi de antioxidanţi.

Luni şi miercuri

Micul dejun: 250 g afine, un ou fiert, cafea.

Prânz: supă de legume, 100 g piept de pui, salată de crudităţi, 300 g zmeură.

Cină: 500 g mure.

Marţi şi joi

Micul dejun: 300 g afine, un iaurt dietetic.

Prânz: supă de legume, 100 g peşte slab, salată de legume, 300 g zmeură.

Gustare: 300 g zmeură.

Cină: 500 g mure.

Vineri şi duminică

Micul dejun: 200 g fulgi de ovăz, ceai de plante, 300 g afine.

Prânz: supă de legume, 100 g piept de pui, salată de legume, 300 g zmeură.

Gustare: 300 g afine.

Cină: 500 g mure.

Sâmbătă

Micul dejun: un iaurt dietetic, 300 g zmeură, cafea.

Gustare: un sendviş cu o felie de brânză slabă şi piept de curcan.

Prânz: supă de legume, 100 g peşte, salată de legume, 300 g afine.

Cină: 500 g zmeură.

Eficienţă: slăbeşti 1-2 kg în 7 zile.


St. Tropez

Alimentele de bază sunt: peştele, fructele de mare, uleiul de măsline, fructele, legumele şi cerealele integrale.

Micul dejun: 200 g cereale integrale cu fructe proaspete şi lapte degresat.

Prânz: 200 g salată de pui cu ţelină sau 200 g salată de fructe de mare, un măr, 30 g alune de pădure.

Gustare: doi biscuiţi de ovăz.

Cină: 250 g somon sau alt peşte mediteraneean cu garnitură de sparanghel la abur şi doi cartofi dulci la cuptor.

Eficienţă: slăbeşti 1 kg în 4 zile.

loading...
Site-ul www.sanatoszidezi.ro conține informații care au caracter pur informativ și nu înlocuiesc sub nicio formă consultul medical sau diagnosticul de specialitate.
Consultarea medicului este singurul mod prin care afecțiunile de care suferiți pot fi tratate.

Urmăriți-ne prin Email

Articole recente

recentposts

Articole aleatorii

randomposts