14 iunie 2016

6 băuturi pentru un abdomen plat

Un abdomen plat? Nimic mai simplu, dacă ai grijă ca lista băuturilor din meniul tău să fie cea potrivită. Oricâte exerciţii ai face la sală şi oricâtă dietă ai ţine, abdomenul tău refuză să se dezumfle. Şi, oricât de mult te-ai strădui, nu poţi îmbrăca acea rochie mulată tocmai pentru că nu ai acel abdomen plat pe care outfitul ar arăta spectaculos. 


Ce faci? Mai întâi de toate, poţi verifica dacă nu ai şi vreo intoleranţă alimentară care îţi pune în pericol silueta (poţi tesata, eliminând, pe rând, câte un aliment pe care îl suspectezi de a fi alergogen). Apoi, poţi ţine o dietă cualimentele bune pentru un abdomen plat. Însă şi ceea ce bei e foarte important pentru a avea un abdomen plat. Evident, trebuie să eviţi băuturile carbogazoase şi sucurile cu mult zahăr. Ideal este să bei cel puţin 2 litri de apă plată pe zi. Dar dacă gustul apei simple nu te încântă, avem 6 sugestii de băuturi perfecte pentru a-ţi menţine un abdomen plat.

1.Apă cu diverse arome.
Ai nevoie de multă hidratare ca să poţi pierde în greutate; o bună hidratare duce şi la eliminarea mai facilă a apei din ţesuturi (retenţia de apă e una din cauzele balonării). Însă dacă apa plată simplă nu-ţi place, adaugă frunze de mentă, felii de castravete, câteva bucăţele de portocală.

2.Smoothie din pepene roşu. Ştim că după efortul fizic de la sală sau într-o zi mai agitată ai simţi nevoia de o băutură dulce. Uită de aşa-zisele sucuri naturale din supermarket (au mult zahăr şi alţi conservanţi); încearcă un smoothie de pepene roşu. De ce? Este extrem de hidratant, are puţine calorii şi o mulţime de substanţe nutritive ca licopen (luptă împotriva cancerului) şi arginină (responsabilă pentru arderile mai rapide ale grăsimii din organism).

3.Ceai rece de mentă. E foarte răcoritor şi perfect pentru a obţine un abdomen plat. Menta ajută digestia şi grăbeşte stomacul să proceseze mai uşor grăsimile.

4.Frappe de ananas. Amestecă bucăţile coapte de ananas cu o linguriţă de ulei din seminţe de in. Această băutură te va binedispune instant, pentru că îţi va aduce aminte de vacanţele exotice. Dar, trecând la lucruri mai serioase, uleiul din seminţe de in conţine o mulţime de acizi graşi monosaturaţi care te ajută să ai un abdomen plat, iar ananasul conţine o enzimă care ajută digestia şi previne balonarea.

5.Ceaiul verde. Ştim prea bine că antioxidanţii lui sunt luptători puternici cu toate formele de cancer. În plus, dacă alegi să iei cu tine la sală o sticlă cu ceai verde gata preparat în loc de apă şi iei din când în când câte o înghiţitură, componentele lui te vor ajuta să arzi mai repede grăsimile în timpul exerciţiilor.

6.Un shake de ciocolată neagră. Nu, nu glumim! Ciocolata, mai ales cea neagră, ajută atunci când vrei să slăbeşti pentru că îţi va reduce apetitul şi îţi va potoli senzaţia de foame şi poftele de tot felul de alimente „interzise“. Oricum, nu exagera: un astfel de shake are circa 400 de calorii, deci încearcă să îl bei pe post de mic dejun.

Sursa: glamour.ro
loading...
Site-ul www.sanatoszidezi.ro conține informații care au caracter pur informativ și nu înlocuiesc sub nicio formă consultul medical sau diagnosticul de specialitate.
Consultarea medicului este singurul mod prin care afecțiunile de care suferiți pot fi tratate.

Urmăriți-ne prin Email

Articole recente

recentposts

Articole aleatorii

randomposts