26 iunie 2016

10 imbunatatiri vitale de tranzitie pentru un corp mai sanatos si o viata mai fericita

Oamenilor le vine deseori greu sa renunte brusc la obiceiurile alimentare nesanatoase si sa dezvolte altele noi, chiar daca acestea contribuie mult mai mult la sanatatea lor. De aceea, tranzitia este o strategie importanta. Mai jos aveti 10 imbunatatiri pentru o tranzitie care sa va duca la urmatorul nivel de sanatate.


Apa


Imbunatatirea apei este unul dintre cei mai importanti factori atunci cand faci alegeri sanatoase. Renuntati la apa contaminata de la robinet si apa din recipientii de plastic plin de hormoni perturbatori si inlocuiti-o cu apa de izvor, sau apa filtrata informează viataverdeviu.ro


Smoothie-uri


Nu va incepeti cea mai importanta masa a zilei cu cafea si cereale pline de zaharuri. E un mod foarte prost de a da startul sistemului digestiv si nu va oferi nimanui energia necesara dimineata.

Optati, in schimb, pentru un smoothie cu superalimente, plin de enzime, probiotice, vitamine, minerale, grasimi sanatoase, fibre, si alti nutrienti sanatosi. Include superalimente de calitate pentru cele mai bune beneficii.


Sucurile


Nu va mai opriti in raionul de racoritoare atunci cand faceti cumparaturi la supermarket! Sunt putine sucurile care nu sunt "moarte" sau pline de zahar.

Faceti-va zilnic un suc, cu 15 minute inainte de fiecare masa astfel incat probioticele si enzimele din el sa contribuie la un proces digestiv mai sanatos. Astfel de sucuri vor da si mai multa energie corpului, iar cantitatea de nutrienti dintr-un pahar de 240 ml va furniza mai mule elemente vitale decat multi oameni primesc intr-o zi intreaga din alimentatia lor normale.

Stevia


Este bine stiut faptul ca zaharul este un aliment consumat in mod exagerat in toata lumea. Zaharul insa este cel mai greu de evitat, mai ales pentru ca se afla in aproape orice, iar oamenii sunt dependenti de el intr-o forma sau alta.
O metoda buna de a renunta la un consum mare de zahar este utilizarea steviei, un indulcitor pe baza de plante, care nu are efectele negative ale zaharului, precum hranirea candidozei. Incercati-o in smoothie-uri, ceaiuri, si alte bauturi. Citeste mai multe despre cum poti sa renunti la zahar in articolul : Cum sa lasi zaharul in 5 zile


Sarea


Sarea a fost transformata intr-un monstru, dar raul este in detalii. In procesul de prelucrare a sarii de masa obisnuite, se folosesc aluminiu, fero cianida si clor. Aceste materiale sunt toxice, pe langa faptul ca sarea a fost golita de minerale, transformand sarea intr-un produs periculos.

Fa o imbunatatire, alege o sare buna, integrala, pentru a evita pericolele din procesul fabricarii si consuma intreaga paleta de nutrienti dintr-o sare buna de mare sau sarea roz de Himalaya


Mananca organic


Deja multa lume stie despre produsele organice sau consuma deja alimente organice pe cat este posibil. Pentru cei care nu au facut deja aceasta tranzitie este important de retinut ca este una dintre cele mai importante.

Cand consumati produse organice, evitati pesticide, OMG-uri, antibiotice, si hormoni, in plus protejati si mediul. Pentru cei cu buget redus, incercati sa gasiti surse de alimente care au fost crescut intr-un mod cat mai curat si natural. Chiar daca aceste produse sunt mai scumpe, beneficiile sunt pe masura. pe deasupra, cu cat mai multa lume va cere produse "curate" cu atat mai multi producatori se vor reorienta si astfel aceasta piata va creste, preturile vor scadea si alimentele vor fi mai accesibile.

Consuma mai multe proteine vegetale


Conform EWG, tot mai multe dovezi stiintifice sprijina ideea ca un consum excesiv al produselor din carne de animalele producatoare de gaz de sera cresc expunerea la toxine si maresc riscul diverselor probleme grave de sanatate, precum bolile de inima, anumite tipuri de cancer, obezitatea si, conform unelor studii, diabetul.

Avand la indemana proteine din plante ce furnizeaza pana la 60 % proteina digestibila, pare logica cresterea consumului de produse din plante.


Consuma mai multe cruditati si mai multe alimente nutritive


Oamenii s-au obisnuit sa-si gateasca alimentele, uneori chiar prea mult . Prin gatire se distrug enzime si probiotice sensibile si creste in acelasi timp si riscul de cancer gatitul producand agenti precum acrilamidele.
Optati pentru mai multe alimente crude si includeti-le mereu la fiecare masa, pentru ca enzimele si probioticele neprocesate sa ajute la digerarea alimentelor gatite.

loading...
Site-ul www.sanatoszidezi.ro conține informații care au caracter pur informativ și nu înlocuiesc sub nicio formă consultul medical sau diagnosticul de specialitate.
Consultarea medicului este singurul mod prin care afecțiunile de care suferiți pot fi tratate.

Urmăriți-ne prin Email

Articole recente

recentposts

Articole aleatorii

randomposts